Followers

Wednesday 2 March 2011

BARGAIN...while u can!

Salam,

Harga2 di dalam katalog online ini bukanlah fix. Harga mungkin berubah mengikut masa dan keadaan. Contoh: Harga pasaran bagi CD pada tahun2 lepas adalah jauh lebih tinggi dari tahun ini. Ini kerana wujudnya kesedaran yang besar dalam kalangan ibu bapa mengenai kelebihan memakaikan CD kepada anak mereka. Alhamdulillah. Apabila permintaan meningkat, maka penjual akan berlumba2 untuk menurunkan harga CD mereka. Kelebihan kepada pembeli semestinya. Jadi, jangan lupa untuk membandingkan harga pasaran bagi mengelakkan daripada anda 'terkena' Panggilan Hangit! dan menyesal di kemudian hari. ;p

Lagi satu, lebih banyak anda beli, lebih banyak anda boleh berjimat. Jangan segan untuk tawar-menawar dengan saya. =)

Untuk lebih jimat lagi, kongsi pembelian dengan rakan sekerja atau saudara-mara. Anda akan dapat keuntungan yang sama rata dengan mereka. =)

Penghantaran di sekitar Shah Alam boleh dirundingkan. Delivery charge hanya RM5. Walau bagaimanapun, sekiranya saya tidak biasa dengan jalan atau area anda tinggal, saya lebih prefer COD, di mana kita boleh berjumpa di mana2 spot di tengah2 antara tempat anda tinggal dan kawasan saya. Penghantaran di area luar Shah Alam boleh dipertimbangkan, dengan charge yang akan ditentukan kemudian. 

Selamat menjamu mata di dalam Katalog Online ini. =)

Wassalam. 

No comments:

Post a Comment